Oferowany przez nas serwis rajdowy jest jedną z naszych najważniejszych działalności. To tu możemy wykazać pełnym posiadanym potencjałem: mechanicznym, organizacyjnym, logistycznym. Walka na OESach jest wypadkową umiejętności i szczęścia kierowcy oraz profesjonalnego przygotowania samochodu.

Rajdy będąc jedną z najbardziej ZESPOŁOWYCH sportów wymagają, aby kilkunastodniowy przegląd i przygotowanie przedrajdowe samochodu gwarantowało jak najszybszą możliwość obsługi samochodu w sytuacjach awaryjnych podczas zaledwie 20 minutowego serwisu rajdowego.

Świadectwem tego jak jest to ważne, jest nasza dwuletnia współpraca z byłym vice-mistrzem Pucharu Peugeota (2002 i 2003). Ubiegłoroczna zmiana serwisu na inny, nie pozwoliła mu nawet na ukończenie sezonu ze względu na trapiące go cały czas awarie. Czy było warto?



Rajdy to przede wszystkim zabawa i to dlatego załoga powinna poświęcić się tylko na skoncentrowaniu się na rywalizacji na odcinkach specjalnych. Cała reszta może być poświęcona nam!

Począwszy od obsługi podczas Badań Kontrolnych (bo któż lepiej zna samochód niż ludzie go przygotowujący). Naszym zadaniem i odpowiedzialnością jest sprawdzenie czy samochód jest zgodny ze specyfikacją i obowiązującymi przepisami. To my możemy zadbać o kompletność niezbędnych ubiorów i dokumentów i w końcu logistycznie rozplanować całe przedsięwzięcie. Unikniecie wtedy stresów związanych z gorączkowym poszukiwaniem np. "otuliny", czy "skarpetek".

Kolejnym atutem współpracy z naszą firmą jest znajomość wszystkich "śrubek" w obsługiwanym samochodzie, co umożliwia ewentualne usunięcie wszelkich problemów spowodowanych np. incydentami podczas odcinka testowego. Przed rozpoczęciem rajdu wszystko będzie gotowe!

Oferowana przez nas usługa serwisu zwalnia Was z konieczności inwestowania w narzędzia i sprzęt. My już to wszystko mamy! Od śrubokręta po laptopy! Wszystko to, aby w razie jakiejkolwiek informacji o pojawiających się problemach przygotować się do ewentualnego ich rozwiązania zanim samochód zawodnika pojawi się jeszcze w strefie serwisowej. Zajmujemy się nawet cateringiem, przecież zawodnicy też muszą coś jeść.
NIE SAMĄ ADRENALINĄ CZŁOWIEK ŻYJE ;)

Dzięki możliwości obsługi nawet 3 załóg (oczywiście każda startująca w innej klasie) koszty serwisu mogą okazać się dużo niższe nawet w porównaniu do kosztów obsługi przez kolegów ;)

Na koniec pozostaje nam tylko wspomnieć o świetnej zabawie: przed, w trakcie i po rajdzie! Szampan naprawdę smakuje wspaniale!